söndag 30 januari 2011

Sköna söndag♥

Den här helgen vill ornitologerna veta hur många som gästar fågelbordet! Jag räknar febrilt... tror de är åtta småfåglar, det brukar vara fler! Du kan också registrera antalet fåglar HÄR!

En skön söndag... jag har precis kommit hem efter en lång underbar solig vinterpromenad längst med Bråviken på Marmorstigen. Har fotograferat en hel del... men nu sitter jag med laptopen i knät och en god kopp kaffe samtidigt som jag tittar på handbollsmatchen. Brons till Sverige!
Heja Sverige!

Dagens outfit är en söt vit bomullsblus i engelsk brodyr från Prêt till mina Not My Daughter's Jeans! Blusen passar min vita Gant-klocka... vitt krokoarmband, urtavla i vit pärlemo och rosenguld.

Dagens lunch fick Lotta önska så det blev hennes favorit... torsk med äggsås! Jaha, det var min intressanta söndag det! Hoppas att din söndag är lika lugn o skön som min!
{foton av mig}

Inga kommentarer: