söndag 23 januari 2011

Tio söndagssvep...

  1. Fantastiska bilder på statyer från Metropolitan Museum of Art i New York kan du se här!
  2. Söndagens husmorskonst som vi ska äta idag blir det här
  3. Jag älskar Benkes krönikor så dem vill jag dela med mig här!
  4. Boken Igelkottens elegans ligger på min Tio i Topp-Lista och den filmen ska jag se i februari och du kan se trailern här!
  5. Vårens make up-trender kan du se här
  6. Lite vårkänslor... +5 grader ute och pärlhyacinter inomhus hos mig!
  7. En riktigt bra inredningsblogg med de senaste trenderna hittar du här!
  8. Den finaste öppnings-scenen vill jag visa dig här
  9. Favoriten Helt hysteriskt kan du kolla på här!
  10. Det bästa! Sångerskan Adele kommer till Sverige!
Tidigt imorgonbitti åker jag till Uppsala och jag kommer hem sent på tisdagkvällen. På onsdag ska jag till jobbet och börja jobba efter mitt schema, skönt! Sen på onsdagkvällen är jag bortbjuden! Direkt efter jobbet på fredag åker jag till Västervik och kommer hem sent nästa söndag! Jaha, det var den veckan det! Sen är det bara tre jobbveckor till sportlovet! Ujuj... så snart har vi vår! Ha det gott alla mina fina läsare
dagens soundtrack...

1 kommentar:

~✽Mumsy✽~ sa...

Just beautiful flower to see on a Sunday morning.