fredag 1 juli 2011

När vi var på Mallis...

Ida bjöd Lotta och mig på trerätters på den fina grillrestaurangen som låg vid stranden. 
Vi hade en underbar kväll med så mycket god mat! Sådana stunder kan jag leva på länge! 
Då såg jag även de fina stora rostfria lyktorna som brann så vackert.
Jag tänkte: De vill jag ha!


Har letat överallt efter sådana utomhuslyktor och hittade jättefina tillslut på Bauhaus! Blev överlycklig och köpte tre stora och en lite mindre! Runt blockljusen har jag lagt vackra stenar som jag har plockat på våra semestrar. Mina favoritstenar är de som bara finns i Nice. Mörkgrå runda stenar med en vit rand i... läckert! De plockade jag hösten 2007







Här är resultatet hemma och jag blev jättenöjd!
Nu är det bara de mörka augustikvällarna som saknas =)
{foton av mig}

6 kommentarer:

Paula´z Blog sa...

Ha en skön helg,fina du!

Kram på dej

Channal sa...

Tack och detsamma till dig Paula!
Kram

Rosor och Pioner sa...

Vilka aftonbilder från Mallis. Mallorca är trevligt, varit på kurs där, kursen var förlagd till Magaluf...gissa om vi hade trevliga kvällar, tror vi besökte varenda diskotek:-)).
Förstår att du kommer att ha detta länge kvar i minnet. Fina lyktor och lyckat att du fann snarlika på Bauhaus.
Fortsatt trevlig kväll
Stora kramen från mig

Anneli Stålberg sa...

Vilka fantastiska ljuslyktor.
Ha en riktigt skön helg!
Kram!

Channal sa...

Den kvällen är ett minne för livet! Så glad för de fina lyktorna!
Magaluf, låter superkul! Kram!

Channal sa...

Ja, de blev jag jättenöjd med! Kram!