fredag 23 december 2011

23:e luckan öppnad♥

Dan före dopparedan... och jag har suttit hela kvällen fram till midnatt och slagit in julklappar! Det är så roligt... och inget paket är det andra likt! Rödrandiga, rutigt, ljusblå med tomtar, bruna med kottar, silvrigt med små gråa tomtar, blå snöstjärnor, glitter och sidenband! Men jag har köpt alldeles för många julklappar i år också! Jag kan inte hjälpa det... jag tycker att det är så roligt att få köpa presenter och sedan få sitta och slå in dem så där extrafint!
Det är inte bara bara julklapparna som blir pyntade... julfint har vi hemma i stugan också! Granen klär vi imorgonkväll till den första tuggan av julskinkan... så gott och mysigt! LOVELY
önskar många fina klappar till er alla...
Nu ropar kudden mitt namn... jättetrött... GÄÄÄSP!
Nattinatti min vän... ZZzzzz
{foton av mig
}

2 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Åååå så många vackra paket.

Kram

Channal sa...

Ja, men nu är alla julklappar öppnade o papper i snöre bortkastat! Snipp snapp snut så var denna julen slut!
God fortsättning! Kram Anna