söndag 12 februari 2012

Whitney Houston är borta...

FY F-N för droger! Se bara på Whitney och Amy Winehous!
Jag blev verkligen berörd imorse! Många hjärtan är krossade... tänker på hennes dotter och familj! Whitney var så vacker o vilken gudaröst! Hon var lika gammal som jag... en stor förebild för mig och många andra i min generation på 80-talet! Detta är så fruktansvärt tragiskt och onödigt! Titta på Madonna istället... hon lever fullt ut med sin träning & yoga! Samt INGET kött, kaffe, svart te eller alkohol! Heja Madonna! De lever ett hårt pressat liv! Hoppas, hoppas Whitney och Amy blir ett VARNINGENS TECKEN för alla! Nätdroger och alkohol är skrämmande stort bland våra unga idag!! Vad är det som händer?! BORT med SKITEN!
Hennes debutalbum kom ut 1985 med flera smash-hits som "Saving All My Love for You", "How Will I Know" och "Greatest Love of All". Jag hörde den Lp'n första gången hemma hos min goa svägerska Lisa! Det är 27 ÅR SEDAN!!!
I will always love you Whitney
dagens soundtracks...

6 kommentarer:

Annika sa...

JA, du har så RÄTT!
OCH jag blev så chockad också då jag öppnade datorn igår och fick se rubrikerna.
Arma henne, och hennes familj.
På kvällen sände TV specialprogram om henne, och då påmindes jag om hur gudabenådat vacker hon VAR!! OCH vilken talang hon besatt.
Jag älskade henne på 80-talet och i början av 90-talet. Hon hade verkligen en av världens största röster.
Må hon vila i frid!
Kram!

Sahra sa...

Har aldrig varit en fan av henne. Finnns såklart en och annan låt som är helt ok och visst har hon en fantastisk röst. Men kände aldrig för henne. Har helgen varit bra? Skönt med lite mildare väder. Kram

Sahra sa...

Finns inte en bild på mig med klänningen. Tog inga på mig själv. Vi hade superbråttom mellan tillställningarna och på kvällen satt jag mest ned och sedan åkte vi tillbaka till hotellet där jag hoppade i den lyxiga badrocken. Men jag kommer ha klänningen om en vecka då jag ska in till stan och ta bort skenan. Jag hatar att vara på bild. Jag är ful ful ful. Till och med en modefotograd har ångrat sig när han raggade upp mig på ett fik i stan för många herrans år sedan. Han tyckte jag var hur söt som helst, men en katastrof framför kameran. Haha.

Channal sa...

Jag ska ta kort på dig! Lovar, du är supersnygg och sötsötsöt på mina bilder! Så det så! Annars kan du göra som jag ibland, hugg av huvudet och visa bara kroppen =) Kram

Channal sa...

Fan har jag väl aldrig varit men hon är mitt 80-tal som Michael Jackson! Riktiga popikoner! Hennes låtar, röst och utseende sitter i minnet! Då var hon en förebild som en helylletjej!

Channal sa...

Helylletjej som det gick så snett för! En underbar artist, en popikon! Må hon få vila i frid♥ KRAM