fredag 23 februari 2018

Idag är det ingen vanlig dag♥

Nej, för det är min Lottas födelsedag.
Hipp Hipp Hurra älskade unge på din 23-årsdag!

Foto på Lotta av Home2Tiny

Maj 2017 flyttade Lotta hemifrån.
Inte klokt vad tiden går fort... och hon mår så bra och trivs alldeles utmärk inne i stan.
Allt har fallit på plats. Det är en underbart känsla för mammahjärtat. 


Blåser ut ljus... dec. 1997. Lika söt då som nu... älskar dig!


Idag, på hennes födelsedag har hon inte tid med oss.
Hon är i full gång med att repetera och träna inför en stor uppsättning av Djungelboken.
 Den enda lediga dag denna vecka är på lördag... så imorgon blir det kalas!



Lotta har alltid varit en teaterapa... ska bli riktigt spännande att få gå på premiären.
Hon är en av vargarna... Mowglis "vargsyster".

Själv har jag haft en mysig dag med Frank. Får passa på när jag är ledig. 

Kram till alla... Anna
(Bilder fotade av mig)

8 kommentarer:

Razzy sa...

Stort grattis till Lotta, tänk va stora våra barn blir. 💓 Kram Eva

Sahra sa...

Grattis Lotta på födelsedagen. Otroligt spännande och roligt med teaterrollen. Lycka till

Mamma C sa...

Stort grattis till Lotta på hennes födelsedag.
Kram Carin

Mittgodastefinaste sa...

Och bilden från -97! Jag måste ju säga att du också är lika snygg nu som då!

Ha en underbar helg kära bloggvän!

Kram Jenny

Channal sa...

❤️-Tack! Ja, åren går fort!

KRAM

Channal sa...

❤️-Tack! Ska bli jättekul att få se Djungelboken.

KRAM

Channal sa...

❤️-Tack! KRAM

Channal sa...

❤️-Tack! Haha tack kära du!

KRAM