onsdag 25 maj 2022

Hjärtegott♥

Vaknade av att solen strålade in i sovrummet, och äntligen över tio grader varmt 06.15. 
Sen blev det regnigt och blåsigt... brrrr! Men nu skiner solen igen.


Ikväll blev det en hjärtformad pizza till ett glas rött italienskt prisat ekologiskt rödvin.


Hjärtepizza med tomatsås, pepparsalami, oliver, tomat, pesto, ost, oregano och picklad rödlök.





Varsin liten god glass som en hjärtformad pralin till efterrätt.
Nej, det är inte alla hjärtans dag... jag går på långhelg!

Trevlig helg och Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

6 kommentarer:

Ninnie sa...

Mmm, så gott det ser ut! Jaa, så härligt med långhelg. Min N kom hem idag efter att ha jobbat borta sen i måndags, så mysigt att få fyra lediga dagar tillsammans.
Regn har även vi fått -och det är ganska kallt ute. Men regn behövs, det är såå torrt ute! Men saknar såklart värmen o solen...
Såg att du skulle åka till Österlen. Blir lite avundsjuk - Österlen är ju ett av mina favoritställen på jorden! Önskar er en underbar helg!!
Tack för dina värmande kommentarer hos mig, kram från Ninnie

Anonym sa...

Hej Ninnie! Nu får din N pyssla om dig! Ja tack, mer värme! Men det ska bli underbart att få komma till Österlen. KRAM

Mamma C sa...

Vilka goda och fina hjärtepizzor det där var.
Hoppas att värmen kommer snart till er och ha en fin och skön långhelg.
Kram Carin

Anonym sa...

Tack Carin! Nu åker vi genom Ljungby och det regnar! Hoppas på sol! KRAM

Annika sa...

Vilken hjärtlig och mysig middag för er.
Så gott allting.
OCH nu långheg dessutom, yay!!!
Österlen desstuom---LOVELY.

Ser att du inte ens kan komma in via google på din egen blogg. Ser det på dina svarskommentarer. MEN, du kan skriva inlägg som vanligt?
SÅ skumt det är.

KRAMAR!!!

Anonym sa...

Tack Annika! När jag gör inlägg och kommenterar via datorn är jag inloggad. Men det funkar inte med mobilen! Mkt konstigt!

KRAM