onsdag 24 november 2010

Hej mitt vinterland!


So proud of my son in law! Like and share his music!



Jag har haft en långfrukost... 
Nu sitter jag uppkrupen med en pläd och en god kopp kaffe tillsammans med min laptop! 
Känns mysigt! Utanför är det ett vackert vinterlandskap. Idag blir det mössa på...

Många av oss 60-talister använder inte mössa! Minns hur föräldrarna tvingade oss att ta på mössan och hur vi slet av oss den strax innan vi kom fram till skolan. Idag är det tvärtom! Idag sitter många ungdomar med mössa inomhus, tom på restaurangbesök och under lektionstid!

60-talisternas föräldrar de bar hatt, keps och mössa med stil! 
Idag är det ingen manlig som tar av sig hatten när han hälsar! 
Tiderna förändras... varje generation bryter med sin tidigare generation! Hatt på, hatt av och hattifnatt jämt!

Du ska ha en skön onsdag med eller utan mössa!
Kram Anna
{foto av mig}

Inga kommentarer: