onsdag 24 augusti 2011

Har tömt iPhonen på lite bilder!

Det är härligt att bo nära naturen... igår var det en underbart varm solig dag! Jag började inte jobba förrän klockan ett! Hela förmiddagen satt jag och läste i solen på balkongen och sen åt jag lite pastasallad som blev över från i söndags! En riktigt god pastarätt mannen hade fixat till! Efter det var min arbetsplats vid Bråviken tillsammans med alla 4:or!
Jag älskar mitt jobb!
Söndagens ljumma pestopasta med rökt bog och bacon var lika god kall igår till lunch!
  • Tärnad rökt bog i småbitar, bacon, broccoli och röd paprika steks i lite olja och kryddas med oregano, salt o peppar.
  • Rör ner 3-4 msk pesto i pastan!
  • Blanda allt från stekpannan med pastan.
  • Toppa pastaröran med gurka och machésallad!
Enkelt & Gott!
Nu ska jag skriva lite reflektioner om boken jag har läst... självdisciplin Anna!

{foton av mig
}

4 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Trevliga sommarbilder.
Ha en fin kväll
Kram Susanne

Anneli Stålberg sa...

Vilka härliga sommarbilder!
Kram!

fina frun sa...

Härliga bilder och lockande recept...

Channal sa...

Tack... Kram Anna