söndag 28 augusti 2011

Vilket underbart gäng vi är...


Vi saknade bara fyra kollegor. I fredags träffades nio stycken av oss och partajade! Vi grillade och satt ute länge... kvällen var ljum och underbar! När myggen började mumsa på vissa tog vi oss in och spelade sällskapsspel! Vi skrattade så vi fick ont i magen! Dagen efter kunde jag se att flera skrev på fb att de hade skrattat så mycket att de hade fått träningsvärk i magen... även de som är "superfit friskis&svettis coacher"! Inte illa =) Det är jätteviktigt att ha kul ihop och bara få skratta tillsammans! Allt känns mycket bättre och lättare då när vi jobbar på i vardagen.


En rolig och trevlig fredag... 1000-tack Thomas för att du bjöd in oss!

Men nu får jag inte träffa dem förrän på torsdag! Förutom Madde som jag ska plugga tillsammans med i Linköping måndag till onsdag. Där ska vi berika våra kunskaper i specialpedagogik. Ska bli så kul! Skönt att kunna samåka också och alltid spännande att få träffa nya studiekamrater! Kan dock sakna de jag hade i Uppsala förra läsåret!

{foton av mig}

Inga kommentarer: