måndag 8 augusti 2011

Min Ida fyller 22 år idag!


Bästa finaste storasyster och dotter
Bilder från vår semester tillsammans i juni på Mallis!
Du hade bråttom ut... kl.19.47 en månad för tidigt med kejsarsnitt.
Stjärnögd, mörkt fjunigt hår, 2,4 kg och 47 cm lång...
Mormor köpte kläder från "Fix Tussilago" i storlek 40!
Minns den första tårtan med ett litet ljus... Älskar Dig min Ida
Blå himmel, små lätta moln, sol och hög klar luft!
Detta är mannens och min sista semestervecka! Ha det gott min kära läsare...
{foton av mig
}

3 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Ett stoooort GRATTIS till dottern!

Kram Susanne

Anonym sa...

Min sida uppdaterar inte senaste inläggen så jag missade födelsedagen. Därför skickar jag ett lite försenat grattis till er båda. Grattis grattis. Samma dag som min morfar fyllde år. En bra dag. Kram/Sahra

Channal sa...

tacktack...kram Anna