fredag 10 februari 2012

Ha en underbar helg!

Vad ska ni göra i helgen mina karameller?
Jag har min poweryoga och sedan till kvällen ska vi äta thaimat. Mannens yngsta kommer med en kompis och de ska äta tillsammans med oss! Efter maten blir det TV, På spåret och Skavaln som vanligt! Tycker om det =) Fredagsmys hemma hos oss är popcorn och ColaZero till Lotta och vi vuxna får ett glas rött till goda luktande ostar!
Mmmmm......TGIF!
Min dag idag har varit kanon...
känner mig pigg och glad fast det fortfarande är kallt!
{bilder via google-bildsök
}

8 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Poweryoga låter intressant. Vad är skillnaden på vanlig och den??

Jag jobbar både lördag o söndag men ikväll kommer äldsta dottern hit och vi ska äta och dricka lite vin. Gott...

Önskar dig en trevlig helg.

Kram

Anneli Stålberg sa...

Det låter toppen!
Helgen hos mig spenderas tillsammans med familjen.
Ha en riktigt härlig helg!
Kramar!

Allt och/eller Inget sa...

Låter som en väldigt härlig dag och kväll! Ha en fin helg! Kram Linda

Channal sa...

Mysigt när barnen kommer hem!
Skillnaden på vanlig promenad o Powerwalk är farten! Poweryogan har mer fart o styrka i rörelserna! Inte lika lugnt som vanlig yoga:-) ungefär så!
KRAM

Channal sa...

Det bästa! Helg med familjen hos mig med, Älskar't! KRAM

Channal sa...

Ja, det var det! Men amerikanen pÅ Skavlan var pinsam! Vilken tönt, kändes gammal o förlegat! Vilka plattityder! Vi bytte kanal! KRAM

Maria sa...

Nu avverkat ett skönt styrketräningspass ... inte dumt så här på eftermiddagen. Ha nu en fin fin helg. Kram Maria

Channal sa...

Härligt Maria! Det är skönt att röra på sig! Ha en fin kväll... Kram Anna