tisdag 27 september 2022

Fredagsbuketten... idag är det ju tisdag!



Dagarna de går och går efter varandra... tisdag, onsdag, torsdag, fredag! 

Har jag sagt att jag älskar mina fredagar... 
Komma hem till lunch och maken möter mig med fredagsdrinken.
Doftar gott i hela huset och dukat och klart i solsken på balkongen.



Det enkla är det goda! 
Maken han kan... kyckling och grönsaksgratäng till kall gräddfilsås.


Det här är bilder från i fredags... Åh, vilket underbart väder vi hade! 
Så synd, att vi inte fick njuta speciellt länge av det. Nu regn och åter regn!
Nä, idag sken visst solen och träden har börjat skifta i vackra färger.
Nu kör vi onsdag och torsdag innan TGIF!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

4 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Underbart! Underbart! Mer livsnjuteri åt folket. De där fredagarna bådar gott inför upplägget när du gått i pension :-)

Jag slutar 13:15 på fredagar. Det är gött.

Ja du...tiden bara springer iväg. Det gäller att carpe diem.

Varm kram och ha det gott!

Anneli

Mamma C sa...

Härligt att komma hem till dukat bord när man gjort sista dagen i veckan.
Även om jag inte jobbar tycker jag tiden bara rusar på i alldeles för snabb takt ibland.
Ha en bra mittiveckandag.
Kram Carin

Anonym sa...

Tänk, fredag nästa vecka har de lagt en studiedag! Hur kan de? Fredagar är heliga!

KRAM

Anonym sa...

Men Carin! Jag tycker du jobbar och styr med saker mest hela tiden! Full fart! KRAM