söndag 26 september 2010

Känner mig lite ynklig...

idag är det jag som har blivit ompysslad av min älskling... han t.o.m åkte upp och köpte Femina till mig! 
Nu har han skjutsat Lotta till bion! Inte kul med feber och öronvärk! Men, men bara att proppa i sig Alvedon!



















Jag ligger under filten och tittar på "Svenska New York-fruar" på TV3... så nu landar jag i staden som aldrig sover! 
Men vilka värderingar en del av dem har... hahahaha! Visste du att i New York kan man fettsuga magen och lägga in det i trampdynorna för att det blir lättare att gå i högklackat! hmmmmm... helt sjukt!
Skönt att ha gått och lallat här i Kolmården i 21 år! Känner mig rätt oförstörd och det är jag glad för... så det så! 
Men snart ska vi besöka utan tvivel den mest spännande staden i världen och det ska bli så häftigt att få uppleva New York IRL!


kvällens soundtrack...

1 kommentar:

Anneli Stålberg sa...

Krya på dig!

New York är den häftigaste staden i världen. Det går inte att ha tråkigt där :)

Kram!