torsdag 9 september 2010

Kvällens soundtrack...

Vrid upp på högsta volymen och känn pulsen!
Robyn ÄR grym... sååååå B-R-A! Dansar DANSAR!


Jag Älskar att DANSA! Har den i min iPod... blundar, lyssnar och känner "the dance floor" mmm... vrider tillbaks tiden och blir 15 igen... har tajta Puss&Kram jeans och inåtböjd lugg med hjälp av min locktång á la 1978....... är GLAD! Ska bjuda upp älsklingen till dans! Tur att han är min John Travolta =)

Men just nu kom han med en kopp te till mig och gav mig en puss på kinden, så rart! Han kollar på en Superetta-match på TV. Dansa dansa dansa dansa... I keep dancing on my own!

Kram till alla... Anna

4 kommentarer:

Miss Marie sa...

Hon är grym! Är det någon jag unnar framgång så är det Robyn!

Channal sa...

Absolut! Hon är genuin o unik!

Anneli Stålberg sa...

Jag älskar också att dansa :D
Det är perfekt motion!

Channal sa...

Visst är det härligt att dansa... =)