tisdag 28 september 2010

...mat Mat MAT!

Imorgon ska jag till jobbet... jag känner mig mycket bättre idag! Solen skiner och himlen är blå... önskar att jag hade Teddy... då skulle jag ha kommit ut på små promenader! Ska försöka komma ut en liten stund i trädgården... få lite sol och frisk luft.

Om du som är min läsare har missat att jag går på diet så ska jag berätta lite om den nu. Jag ska äta sex gånger om dagen, blir ungefär var tredje timma. Känns som om jag äter jämt! (Det är för att jag ska hålla förbränningen igång.)

Min lunch såg ut så här idag...

Jag fick ett tips av Lasses dotter Johanna!

Stuvad broccoli! Men när jag skulle ta ut IKEAS goda köttbullar såg jag en laxfilé som jag tog istället. Det var riktigt gott! Är proppmätt!

Min frukost till en kopp te...


Keso, rökt mager korv, persilja och ett stekt ägg!

2 kommentarer:

Unknown sa...

They look delicious for school meals : )

Channal sa...

School meals =) yes, I´m a teacher!