torsdag 19 april 2012

Knoppisar...

 Visst gör det ont när knoppar brister... varför skulle annars våren tveka?
  • Pyssla lite hemma.
  • Vila...
  • Spela Wordfeud 
  • Läsa studentlitteratur 
  • Bläddra i senaste Femina som damp ner i brevlådan igår.
  • Träna 
  •  Fika 
  • Förnya Lottas pass efter skolan. 
  • Besöka Max Restaurang
  • Coopa till morgondagens kalas!
  • Förberda Bouef Bourgignon, alltid godare dagen efter!    
  • Köpa årets majblomma... den blommar för fullt just nu!

(foton av mig)

12 kommentarer:

Kakaobönan sa...

Låter som en todo-lista man kan stå ut med!

Kram Pia

Annika sa...

Du har en del på agendan. Men det mesta är ju roliga saker så det ska gå fint!
Beef B är verkligen så enormt gott...LOVE!!
Kram!!

Channal sa...

Absolut :-))
Nu är det bara handla o laga mat kvar!
Kram!

Channal sa...

Den grytan är en favorit! Mums! Nu ska jag handla ingredienserna! Kram!

Blommiga Rutan sa...

Vackra bilder, igen! Så duktig du är att fotografera!

Bouf B är en av mina favoriträtter, så himla gott!

Kram Anncathrine

Channal sa...

Tack! Mmmm... det doftar burgundisk gryta här hemma nu! Gott! Får vi äta imorgon! Kram!

Anneli Stålberg sa...

Fantastiska bilder till en härlig dag!
Kram!

Charlie sa ... sa...

Härlig lista du har! Majblommorna är jag så förtjust i...skulle vilja ha en! Bouf B är en av mina favvisar med!

Dina bilder är verkligen jättefina! Jag tänker fortfarande på solnedgången från Santorini...

Stor kram!

Channal sa...

TACK!! Kramar!

dianasdrommar sa...

Men vackert är det :) Ha en mysig fredag fina Anna kramar i massor/Diana

Channal sa...

Visst är det vackert! Njut av din helg fina Diana! KRAM!

Channal sa...

TACK!! Mina semesterbilder får mig att överleva den mörka vintern! mmmm... ikväll blir det den godaste kalasgrytan!

KRAM!!