lördag 28 april 2012

Modevisning...

  • Gårdagens hallbild...
  • Tunika i rosa batik från danska Isay
  • Grå jeans Esprit
  • Svarta skinnstövlar Esprit
  • 1:a majblomman 2012
 I torsdagskväll var jag på en stor galleria. Där hade en av mina favoritaffärer Clubkväll med underhållning, vin o gott att äta, modevisning och fina rabatter i butiken! De har b.la. Chill Norway, Part Two, Prêt, By Ti Mo, Ester Elenora, Desigual, Ilse Jacobsens skor o stövlar, Calou träskor, Ceannis väskor och mycket mer! 
Haha kan du tänka dig! Han som sjöng och underhöll oss var samma kille som underhöll mannen och mig på Birka i helgen! Tänk att jag skulle få se och höra honom igen! Och just DÄR, i torsdags i Norrköping! Bara fyra dagar efter vår kryssning! 
 I min goodiebag hittade jag 20% rabatterbjudande på Restaurang Ardor och catering. Det var de som bjöd på tilltugget, så gott! Sen fick jag en stjärnbeströdd sjal och hårvårdsprodukter! Jättefina saker! Bättre än VårRusets goodiebag med kexchoklad, en banan och Tena Lady!!
(foton av mig)

Inga kommentarer: