lördag 19 maj 2012

Överraskningar!

Sitter i den röda fåtöljen, laptopen i knät och fötterna på bordet! Känner doften av syren... TV'n är på, EM i simhopp. Anna Lindberg tar EM-GULD idag också! Så Kul! Hoppas hon är i samma toppform i London! Minns hennes mamma Ulrika Knape OS 1972! Mannen är på biofotboll med sina grabbar och Idas Jesper! Champion Leauge Final, Bayern München vs Chealsea och jag sippar på kall rosé och varvar med blogg och wordfeud! Har det gott! Lotta är på sitt rum och tittar på någon film! Strax är det "Smartare än en femteklassare". Mitt gebit... har ju jobbar MÅNGA år med elever i åk 1-6! Tycker att programmet är kul... och det visar hur många fina och duktiga elever vi har!!
I morse när mannen gick ut och hämtade morgontidningen kom han med två paket! Båda till mig!! Det ena var från Världens goaste Pia, Kakaobönan! ❤TACK! Blev så GLAD!! "Pia, ni ska ha det så underbart på er cykelsemester i Provence! KRAM!!" I paketet var det ett fint kort, en liten bok och GODIS! Boken var så vackert inslaget från butiken Blommiga Rutan! Hahaha... nu förstår jag vad det var för liten fågel som kvittrade i ditt öra Anncathrine! Ett paket från din fina butik!
I det andra paketet var det bästa bodylotion och ett fint lipgloss!!
En fin gåvopresent för att jag får Femina i brevlådan!
 
(foton av mig)

Inga kommentarer: