torsdag 19 oktober 2017

Jisses vad tiden går fort!

Imorgon är det fredag och sedan är det bara en arbetsvecka till innan höstlovet.


Tänk, snart blir det London. Maken och jag åker dit på lovet. Ser fram emot det!
Både han och jag har varit där många gånger... men det är faktiskt första gången som vi åker dit tillsammans.



På torsdagar har jag min första lektion klockan tio.
Så idag gjorde jag lite ärenden innan jag åkte till jobbet... solen sken, frost på marken och dimma på sjön.




Nu börjar ni nog känna igen min bilväg till jobbet... är ju bara tvungen att stanna och fotografera.
Saker som gör mig glad är färg, Färg och åter FÄRG och det vill jag dela med dig!



Häromdagen kom det två ungkalvar gående mot mig på gamla E4:an.
De hade smitit från bonden... jag blev så paff att jag bara stannade bilen och tittade på dem.





Älskar det varma eftermiddagsljuset när jag åker hem från jobbet.



Kära vänner! Ha fina dagar i det vackra men kalla höstvädret.

Kram till alla... Anna
(Bilder fotade av mig)

10 kommentarer:

Mamma C sa...

Har läst att frosten kommit nu. Så fina bilder med vackra färger.
Kram mamma c

Channal sa...

I morse var det tjock is på bilrutorna och marken full med frost. Tur att solen sken och att träden sprakade i vackra färger.

KRAM

Razzy sa...

Underbara bilder. Åh London min älskade stad utanför Sverige, det finns så mycket att se i den staden. Hoppas ni får en härlig tripp dit. Kram Eva

Ninnie sa...

Men åååå, vilka underbara bilder! Håller med, jag älskar också alla de här färgerna som är nu, underbart! Det är det som är det jobbigaste med vintern tycker jag, de där gråa, gråa dagarna...(om det inte blir snö och sol, men det blir det sällan ju).
Jaa, fredag igen, tiden bara rusar och det är svårt att att hinna med!

Anne-Marie sa...

Du har verkligen en vacker resväg till jobbet.
Magiska bilder med dimman och vattnet.
Sveriges natur är fin - har alltid saknat den sedan jag lämnade Sverige.
London är en härlig stad. Låter kul med en resa!
Kram!

Annika sa...

Fina bilder, Anna. ÄLSKAR att fota dimma och ånga över vatten.
Kul med London!!
Kramar!

Channal sa...

Tack! Ska bli så kul med London!

KRAM

Channal sa...

Tack!! Håller med till100%!

KRAM

Channal sa...

Tack! Ska bli mysigt med London!

KRAM

Channal sa...

Tack!! Jättekul med London!

KRAM