fredag 25 maj 2018

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary


Födelsedagsrosen som lilla Inez kom med blommar fortfarande fint ute på altanen. 
Dagens och gårdagens outfit...


  • Vacker blå långkofta i tunn fin merinoull med sjalkrage och drapering framtill - Gant
  • Tunn vit- o blåmönstrad bomullsblus med broderad smock vid halsringningen - Hunkydory
  • Kort vit jeanskjol - Esprit
  • Jeansblå tygskor - Gant
Koftan den åker av under dagen... skön att ha på morgonen, men sen blir det för varmt.


Den är även perfekt till sena sommarkvällar när vi sitter ute på vår altan.


I trädgården knoppas lupiner, pioner och kaprifol. Snart blommar de för fullt.


Må solen lysa på dig var du än är min kära läsare. TGIF!

🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃

Soliga kramar till alla... Anna
(Bilder fotade av mig)

9 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Snygg kofta! Jag har flera i liknande modell och det är mina favoriter! Alltid.

Mamma C sa...

Jättefin outfit och fina bilder på vackra sommarblommor.
Kram Carin

Anneli sa...

Godmorgon Anna!
Du är så snygg och har så mycket fint i garderoben säger jag som har en precis likadan blus i min garderob.
Det kan hända att jag är brunett-kopian av dig i mångt och mycket :-)
Så roligt!
HA en underbar helg och njut av allt vackert i naturen. Vi har 28 grader men tyvärr så mycket mygg att det knappast går att vistas utomhus.

Kramar!
Anneli

Channal sa...

Tack! Gillar också modellen... klädsamt och funkar bra till både vardags och fest.

KRAM

Channal sa...

Haha visst är det så... vi har samma smak, lite samma stil!
Mygg, fy o usch! Inte mitt favoritdjur. Som tur är har vi väldigt få av dem här.

KRAM

Razzy sa...

Gillar koftan, så snygg. Visst är det härligt med alla blommor ute, så underbart vackert. Kram Eva

Liselotte Johansson sa...

Vilken fin kofta som passar dig perfekt. Det är härligt ute nu när allt blommar.

Channal sa...

Tack! Så vackert, bara det finns några blommor kvar till midsommar.

KRAM

Channal sa...

Tack! Visst är det härligt, älskar!

KRAM