söndag 30 augusti 2020

Fin söndagskväll...



Jag har haft ett härligt gäng damer här hos mig... Annika, Carina, Berit, Rebecca och jag.
Min hemgrupp! Känns som det var länge sedan vi sågs sist.
Värdefullt att vi har varandra


Vill tipsa om ett Rooibos-te... TWININGS infuso med smak av kanel och citron. Det är riktigt gott!


Jag bjöd på gott te, flädersaft och smarrig smörgåstårta.
Ja, den smakade så bra så det blev renskrapat på fatet. 
Tomaterna är våra egna och de är som godis. Supersöta!

Maken han var hemma hos sin yngsta och tittade på IFK-matchen.
Tyvärr blev det inget poäng till IFK och ingen smörgåstårta blev det över till honom när han kom hem.
Stackar'n... får trösta honom med lite kramar och pussar ikväll.

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Det är det enda tet som jag dricker, och den kombinationen lät god.
Hör hemma tittade svärson och gubben på matchen.
Kram Carin

Från Glam till Damm sa...

Men så mysigt och så mycket gott! Jag det är verkligen värdefullt med fina goda vänner. De flesta av mina bor i USA och jag saknar dem så mycket. Tur att det finns Facetime.

Härliga Eterneller!

Stor kram och ha en fin dag!

Anneli

Channal sa...

Visst är det gott!

KRAM

Channal sa...

De bor alldeles för långt bort för dig! Ja, tur det finns facetajm och bloggen. Ser dig som en kär vän! Det är astrar! Tänk eterneller, de torkade man och plockade in på 70-talet.

KRAM

Från Glam till Damm sa...

Jamen visst är det det! Jag är lite dålig på blomnamn:-)

Kram och tack detsamma!

Anneli

Channal sa...

😃🍃🌸🍃