fredag 14 augusti 2020

TGIF✨



En intensiv första vecka avslutas i vackra Virå Bruk som ligger i södra Södermanland i Kolmårdsskogen.

Jag bad maken fixa fredagsmyset efter min första arbetsvecka.
När jag kom hem överraskade han mig med middag på vackra Virå Bruk.




Viråfredag erbjuder utsökt vilt på tallriken i vacker miljö. Se HÄR!











Underbart ljum augustikväll... vill inte gå in... vill stanna tiden nu!




Nu tar jag helg! På tisdag startar ett nytt läsår!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig

9 kommentarer:

Annika sa...

Ser fantastiskt ut! Ibland har man dagar eller kvällar som man aldrig vill ska ta slut <3.
Kram

Från Glam till Damm sa...

Bra jobbat av maken där! Så mysig miljö och vilken mat. Jag har bara ätit vildsvin en gång och tyckte att det var väldigt gott.

Ha en riktigt underbar helg!

Kramen, Anneli

Channal sa...

Tack! Dessa augustikvällar och dagar är underbara!

KRAM

Channal sa...

Eller hur! Bra idé från honom. Det var andra gången jag åt det och maten var fantastiskt god!

KRAM

Ninnie sa...

Så fint det ser ut, vilket härligt slut på arbetsveckan! Ja, vildsvinskött är väldigt gott, vi har ätit det emellanåt då vi fått kött från en bekant som jagar. vi brukar ofta äta ute på fredagskvällar, det är så skönt att slippa fixa mat då, och fira in helgen! Ha nu en underbar helg!

Mamma C sa...

Vilket härligt avslut på veckan.
Ha en fin helg nu.
Kram Carin

Anonym sa...

Men så härlig och mysig avslutning på veckan. Så vacker miljö du bjuder oss , sammetskväll och god mat.
Har en i min närhet som brukar bjuda på helgrillat vildsvin som verkligen är så gott.

Marianne

Channal sa...

Tack! Ja, det kändes lyxigt och maken slapp stå vid spisen. Lite winwin💕

KRAM

Channal sa...

Tack! Ja, det var verkligen en fin avslutning och köttet var jättegott! Sammetskvällar... Älskar’t!

KRAM