tisdag 23 mars 2010

Vanessa Paradis...

Vanessa Paradis Vogue Paris november 2008
Hon är en av mina absoluta favoriter och hon knep storfavoriten Johnny Depp! Minns den lilla spröda 14 åriga fransyskan med sin flickiga röst i hiten "Joe le taxi " 1987. Johnny Depps alla kvinnor påminner lite om varandra... lite som Audrey Hepburn. Förhållandet med Winona Ryder resulterade till och med i en tatuering, men Johnny säger själv att Vanessa är hans livs stora kärlek. De har två barn Lily-Rose f-99 och Jack f-02 (kan det vara efter Jack Sparrow? hmmm...) Vanessa har förbjudit sin man att ha nakenscener med Angelina Jolie i hans kommande film... kan nog vara klokt men jag tror inte hon behöver vara orolig! Jag vet inte varför men jag har aldrig riktigt gillad Angelina Jolie... har svårt för henne. Konstigt!
Vanessa i Chanelkavaj och jeans på franska Glamour april 2010

På januarinumret 2010 av franska ELLE blev det bara jeans!

**** Vackert på Marie Claire januari 2010

****
Vanessa Pariadis på Chanels fall/winter-2011 fashionshow i Paris.

****
Nylanserade rouge-coco, Vanessa är Chanels musa!

Marie Claire Tjeckien april 2010

Cool bild på hela familjen Depp som bor i ett mindre slott utanför Paris och de har ett tjusigt hus i Los Angeles plus en egen paradisö i Västindien där "Pirates of the Caribbean" spelades in. Jag är inte ett dugg avis =)

Inga kommentarer: