lördag 12 juni 2010

Sommarlov och fotbollsfest!

Jag hade min sista arbetsdag ifredags, vi avslutade med smarriga smörgåstårtor och presenter. Varje år får vi en sommarpresent. Vi får välja en pocketbok... det är väldigt uppskattat och vi står där alla och väljer och vrakar. Jag valden en bok av Helena von Zweigbergk. Den boken blir perfekt att ta med till Kreta. Ja, just det KRETA! Idag har jag bokat en "sista minutenresa" till Lotta och mig. Jag är så trött på denna kyla, blåst och regn så vi drar till varmare breddgrader! Det ska bli så UNDERBART! På fredag flyger vi till Kreta... ja, Ja, JA!

Igår fick vi i arbetslaget två kassar med massor av fina delikatesser från Britta & Lennarts kött och Norins ost! Då är det endast hantverksmässigt tillverkade korvar, ostar, marmelader och kex m.m. Så igår kväll firade Lasse och jag mitt sommarlov och fotbollsfestens VM-start med goda ostar, kex, marmelad och korvar ! Jag ÄR ett riktigt svullo!


Massor av goda och delikata delikatesser plockade jag upp ur kassarna.

fredagens outfit

Kram till alla... Anna

Inga kommentarer: