fredag 4 juni 2010

svart- och vitrandigt

Urläcker klänning från Issa... halterneck passar mig och jag tycker att det är så snyggt!Skönt på höga höjder i Jimmy Shoo!
Mer randigt från Betsy Johnson Jennifer Lopez hänger med i den svartvita trenden!
Sophia Loren vacker i svart- och vitrandig sjalett. Hennes ögon är otroliga!
Vad är det första du lägger märke till på en person?
Jag vet de som tittar på händer, en del tittar på skorna och andra på rumpan!
Jag har alltid tittat på ögon... där sitter själen! Jag är fascinerad av vackra ögon... välformade ögonlock och markerade ögonbryn. Jag har alltid ritat och målat ögon! Jag älskar att lägga ögonmakeup. Jag är helt mot plastikkirurgiska ingrepp... men skulle jag få mycket löst häng runt mina ögon då skulle jag nog inte tveka! Klart som +66-åring är det väl ok men inte annars, det kan inte vara roligt!

Inga kommentarer: