torsdag 18 november 2021

Kära du och alla andra!

Vad tiden går fort! Nästa helg ska vi äntligen få se Bo Kaspers orkester – Hjärtat håller takten.

Vi bokade biljetterna för TVÅ år sedan. 

Visste du att årets julklapp är evenemangbiljett? Vilken toppenjulklapp! 

Bra för alla artister och kul för oss att få komma ut efter pandemin. 

Från och med den 1 december krävs det Covidpass/vaccinationsbevis för allmänna sammankomster och offentliga tillställningar med fler än 100 personer inomhus. 

Det är jag tacksam över... inget att diskutera. Känns SÅ BRA!

Hoppas verkligen att de som inte har tagit vaccin eller inte är fullvaccinerade går och gör det nu.

Annars blir det inget idrottsevenemang, konsert eller teater för dem!

Maken och jag har köpt flera evenemangbiljetter till varandra i julklapp.

I december (med övernattning i Sthlm) ska vi gå på Dramaten och se Cabaret

I mars ska vi åka ner till Göteborgsoperan för att se musikalen Kärlek skonar ingen som är byggd på Håkan Hällströms sånger. Även det med övernattning. KUL!!

I maj blir det äntligen av att se Thomas Di Levas hyllade konsert Changes där han sjunger Bowielåtar.

Än är vi inte sugna på att boka utlandsresor. Nej, det finns så mycket kul att göra och se på hemmaplan!

Har du också köpt årets julklapp till någon eller till dig själv?

Kram till alla... Anna
(bilder lånade från nätet)

6 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Men underbart! Oj så mycket kul ni har att se fram emot. Precis så ska det vara.

Varm kram!

Anneli

Channal sa...

Tack! Känns lite lyxigt och jättekul!

KRAM

Mamma C sa...

Bra att det måste visas upp vaccinationsbevis för större tillställningar inomhus.
Det var mycket bra saker som ni bokat.
Kram Carin

Channal sa...

Det tycker jag också är bra! Ja, mkt kul att se fram emot!

KRAM

Annika sa...

Njeaeee ... vet inte vad jag ska säga om årets julklapp.
TOO soon.
MEN jag är verkligen för covidpass! FRAM med dem!! Kräv dem!
OCH ja, jag är jätteglad att de infört dem vid konserter, happenings etc etc.
HOPPAS det får folk att vaxxa sig!!
Älskar Bo-Kaspers!!!
Så bra!!!
Roligt med allt ni bokat in. HIMLA tur att det där med covidpass går i kraft.

Trevlig helg!!
Kramar!!

Channal sa...

Eller hur! Känns verkligen bra med Covidpass. Maken är trippelvaccinerad och jag tog min andra i augusti så det känns tryggt. Ja, visst är de bra Bo Kaspers!

KRAM