söndag 21 november 2021

Middleaged teacher's Wardrobe Diary

DESIGNAD FÖR ATT SMICKRA OCH HÄRLIGA ATT SOVA I.

 

I november är det okey att gå runt i pyjamas hela dagen!


Japp, här myser vi länge... älskar min hjärt-pyjamas... och det gör även maken. 

Här behövs ingen negligé... haha! 


Mitt långa rosavitrandiga PoP-nattlinne är också en favorit.
Den köpte jag i oktober under rosabandetkampanjen.

  
  
Den här hösten har jag bara haft pastelliga naglar... trivs med det!

Den 29 nov. ska jag göra mina julnaglar... får se om det blir något mörkare eller färggladare.

Mjukaste pläden i 100% fin ull... sen mina varma gosiga fårskinnstofflor... LOVE 




Idag skiner SOLEN och det är +1 grader.


Jag längtar galet till december... då blir det adventsmys på hög nivå.
Oj, kom på att nästa söndag är det ju första advent!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig och lånade från nätet)

8 kommentarer:

Ninnie sa...

Vilken myssöndag! Jaa, idag sken solen, underbart! Såg också att ni sålt ditt barndomshem, det måste kännas konstigt.
Tack för värmande ord hos mig, och ha nu en fin vecka. Kommer att kännas härligt med adventsljus lite senare i veckan, det behöver vi i mörkret!

Channal sa...

Tack! Ja, nu längtar jag efter stjärnor och ljusstakar! Ljusslingan på balkongen fick vi upp idag. Så mysigt i mörkret.

KRAM

Från Glam till Damm sa...

Jag älskar din pyjamas med hjärtan! Klart man skall ha pyjamas! Det har jag också, eller typ nattlinnen med lång ärm som du har. Jag har alltid varit en pyjamas-människa. När jag var liten kallade min pappa mig för pyjamas-Nisse :-)

Ha en riktigt fin dag!

Fyra veckor till jullovet nu. Det klarar vi :-)

Varm kram,

Anneli

Channal sa...

Tack! Haha pyjamasnisse! Gulligt! Ja, snart jullov, så skönt!

KRAM

Mamma C sa...

Finns inget skönare och bara strosa runt i sin pyjamas och ta dagen som den kommer.
Din pyjamas blir man glad av med.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Visst är det!

KRAM

Annika sa...

Härligt Anna!!
Ja, snart får du mysa på hög nivå när december kommer in på plan.
Är det powder mani du kör? Ser nästan ut så på utväxten.
Gjorde en sådan igår, körde mörkrött på alla naglar utom på ringfingrarna, där blev det silverglitter.
Lite roligt att ha festliga naglar. Det är ju Thanksgiving på torsdag så de passar bra då.
Kramar!!

Channal sa...

Hej Annika! Ja! Snart december! Härligt! Ska bli snö till helgen.
Det låter snyggt med dina naglar. Vet att du har skrivit om powder mani. Har inte sett det i Sverige. Jag kör gel-lack. Håller länge! Blir nog mörkrött!

KRAM