lördag 2 september 2023

Puss o Grattis Alma 5 Ă„r🌾💕

  
Bilder frĂ„n sommaren 2023…
VÄr söta, kloka, roliga, snÀlla och charmiga Alma!
Vi Ă€lskar dig! Pusspuss💕🌾


I veckan ringde jag och pratade med Alma och frÄgade vad hon önskade sig.
Hon funderade en stund... sen sa hon: "Blommor!" Åh, det Ă€r mormors kicka det!


Idag har vi varit pÄ 5-Ärskalas HIPP HIPP HURRA!


Mmm… luktĂ€rter doftar underbart🌾🌿


- Vilken toppendag, sa Alma.
Och hur SÖT och FIN Ă€r inte Alma i page?
Exakt den frisyren hade bÄde Ida och Lotta nÀr de var smÄ.


Alma bjöd pÄ sÄ mycket gott... som varm smörgÄstÄrta med valnötssallad, mums fillibabba!



Korv med bröd var ocksÄ pÄ menyn... och vÀldigt populÀrt hos grabbarna.




Den hÀr lilla godingen var ocksÄ vÀldigt populÀr... söta Ella har hunnit bli 3 1/2 mÄnad.


Storebror Enzo var förtjust i sötsaker... 
- Bullar, kÀrleksmums, Àppelknyten och tÄrta tack, sa han.



Kusin Elvin och Frank tittade pÄ nÀr en lycklig Alma öppnade alla sina presenter.


Oj, oj sĂ„ MÅNGA fina födelsedagspresenter Alma fick!


Av oss fick Alma Polly Pocket - ett dockhus i miniatyr, ett fint hÄrspÀnne, Emilboken och luktÀrter!





Och sjÀlvklart blev det en superfin och GOD 5-ÄrstÄrta... bakad av Almas farmor Cecilia.



En LYCKLIG 5-Äring! I precis 5 Är har jag varit tok-kÀr i den hÀr tösen!
 Grattis till mig som har dig min SÖTASTE Alma.
Och TACK för ett mysigt kalas med sÄ mycket gott!

MÄ solen lysa pÄ dig min kÀra lÀsare var du Àn Àr!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken fin bukett Alma fick pÄ sin födelsedag.
SÄ duktig Almas farmor Àr pÄ att baka och dekorera tÄrtor.
Alma var jÀttefin i sin nya frisyr och sin fina klÀnning med.
Ha en bra söndag.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Carin! Tack! Ja, allt var sÄ fint! Ha en bra söndag du ocksÄ! KRAM

FrÄn Glam till Damm sa...

Vilken glÀdje! Fylla 5 Är! Hipp hipp hurra!

Hon passar sÄ bra i page. PÄminner mig om min Emilia nÀr hon var liten.

Bilden dÄ hon sitter pÄ golvet och leker med Polly Pocket Àr en riktig Vogue-bild.

Ha en fin dag!

Varm kram,

Anneli

Anonym sa...

Hej Anneli! Tack! Fem Är Àr en fantastisk rolig Älder! SÄ mysigt o kul med Alma! KRAM