fredag 8 september 2023

Fredagsmys❤


Kära vänner! En varm hälsning från vårt underbara ställe!





Ja, vilket fantastiskt härligt väder vi har... +24° och alldeles vindstilla.
Maken och jag tog lite fredagsmys på eftermiddagen nere vid vårt sommarbo.
Vi skulle kunnat sitta där nere ännu... ljuvliga september. 




TGIF! Rosa bubbel och smågodis. 
Det är bara att njuta av den sista sensommarvärmen... för snart blir det kyligare dagar.



Idag efter jobbet träffade jag Ida som även hon slutade 12.00 idag... vi åt lunch tillsammans.
Efter det hjälpte jag henne och Alma att handla till Almas kompiskalas som hon ska ha nu i helgen.
Innan hemfärden hämtade vi Frank när han slutade skolan 13.30.
Alltid kul att få träffa och pussa på gullungarna!


När jag kom hem fick jag pussa på maken istället! Imorgon är det vår bröllopsdag
Det ska vi fira med en romantisk weekend... och det ska bli ännu varmare imorgon. 
Kommer bli hur fint och trevligt som helst. Älskar't!


Fast vi tjuvstartade firandet redan ikväll med massor av sötsaker.
Men imorgon blir det sockerbröllop för hela slanten!


Allt gott till dig min kära läsare!
Trevlig helg och kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Så härligt att ni har sommar igen.
Vilken fin fredag med en massa mys.
Stort grattis till er bröllopsdag, och ha en fin och mysig dag.
Kram Carin

Anonym sa...

Hej Carin! Tack! Det fina vädret fortsätter! Fin dag till dig också. KRAM

Från Glam till Damm sa...

Hej Anna,
Så härligt! Så fint! Ja, nu skall vi verkligen passa på att njuta av varma september.

Jag älskar fredagar då man slutar tidigt! Man får sådan helgfeeling.

Varm kram!

Anneli

Channal sa...

Hej Anneli! Tack! Vilken september, helt otroligt underbart väder! Fredagar älskar vi... så sköna! KRAM