torsdag 28 september 2023

Trevlig AW mitt i veckan!

Kära vänner! Igår var det lillördag. Så vad passade bättre än en mysig AW?




Harrys i Norrköping ligger jättefint mitt i Industrilandsakapet. 
Kvällen var ljum och skön. När vi åkte från jobbet 16.45 var det 19°C. Otroligt varmt! 
Pricken över i:t på kvällen var mitt fantastiska arbetslag... mina kollegor. 



Vi var 19 stycken och hungriga allihopa. Skollunchen intogs ju redan vid 12.00. 
 Så ett glas fruktigt och mineralrikt rosévin smakade utmärkt till min Caesarsallad med räkor.



När vi var där klockan fem var det inte så mycket folk.
Men när det var dags att ta sig hem då var det fullt vid alla bord.




Jodå, jag tog även dessert! Rabarberpaj med vaniljglass. GOTT!



Det är mörkt ute nu på kvällen. Tänk, nästa vecka är vi redan inne i oktober.
Må solen lysa på dig min kära läsare var du än är!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Norrköping har jag knappast varit i; mest åkt förbi på E4:n, igenom eller som nuförtiden runt för att åka mot Öland... Det ser verkligen mysigt och trevligt ut så det får bli en tur tid framöver :). Ni verkade ha haft en riktigt härlig kväll med god samvaro, mat och dryck! Kram, Annika

Channal sa...

Hej Annika! Nästa gång ni åker till Öland får ni göra ett stopp i Norrköping och gå runt i stan! Det är jättefint! KRAM

Mamma C sa...

Vackra Norrköping 😊.
Så Harrys ligger i Industrilandskapet nu. Något som jag helt missat.
Vilken trevlig avslutning på torsdagen.
Ha en fin och bra fredag.
Kram Carin

Annika sa...

ÅÅÅÅ vad jag tycker om det gamla industrlandskapet i Norrköping. Det är så fint!
OCH jag tänker ju så mkt på Moa Martinsson också då jag ser det.
Tänk vad bra att man bevarat de där vackra byggnaderna och gjort det absolut bästa av dem! GILLAR!!
Mysigt med AW också. En mycket bra lillördag!

Kramar och trevlig helg!

Channal sa...

Hej Carin! Det var första gången jag var där och det är verkligen jättefint och god mat. Ni får gå dit nästa gång nu kommer till stan. KRAM

Channal sa...

Hej Annika! Kan bara hålla med! De har bevarat det gamla riktigt fint och det är unikt! GILLAR jag med! Moa Martinsson vet jag att vi båda gillar! KRAM

Från Glam till Damm sa...

Men så fint det är i Norrköping! Kul med guldkant på tillvaron med lite AW och absolut skall man ha dessert :-)

Ja, nu rullar den mörka tiden in....

Ha en fin fredagskväll!

Varm Kram,

Anneli

Channal sa...

Hej Anneli! Tack! Ja, nu märks det tydligt på kvällarna att hösten är här. Mörkret smyger sig på och vi får tända ljus och kura skymning. Fin kväll till dig med! KRAM