torsdag 4 maj 2017

Har du fäktats?

Det här borde jag ha provat på tidigare! 
I går fäktades jag med mina kollegor. En annorlunda, kul och utmanande aktivitet. 


Jag tvåa från vänster... haha drog inte på mig den vita dräkten ordentligt!




En minnesvärd kväll! Tuffare än vad man kan tro. 
Vi bjussade på oss själva. En svettig och rolig upplevelse.


AJ! Jag blir träffad =) Jag har alltid tyckt att fäktning är en tjusig sport. 
Men så tjusig kan jag inte påstå att jag är... hahaha!


Kvällen avslutades med en trevlig middag och en vacker bilfärd hem.



Som barn fascinerades jag över de gamla filmklassikerna... med bl.a. Errol Flynn.
Minns du De Tre Musketörerna, Röda Nejlikan, Kapten Blod, Zorro och Robin Hood.

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

10 kommentarer:

Mamma C sa...

Nej, det har jag aldrig provat, men det ser väldigt kul ut.
Kram Mamma C

anettan sa...

Nä det har jag aldrig provat men vad kul. Häftigt att testa nya saker. Kram Anette

Unknown sa...

Fäktning har jag aldrig provat med et ser både kul och svettigt ut. Kram åse

Annika sa...

Kul och annorlunda.
Ha en riktigt fin helg nu.
Kram!

Channal sa...

Kul att ha fått testa en gång i livet. Men vi hängde inte i några takkronor som musketörerna.

KRAM

Channal sa...

Ja, det är aldrig för sent :-)

KRAM

Channal sa...

Det var det också!!

KRAM

Channal sa...

Tack! Detsamna till dig Annika!

KRAM

Sweet Pea sa...

Det låter jätteroligt. Känner man sig lite som Errol Flynn eller ;)
Kram Petra

Channal sa...

Haha! Eller mer som Pippi Långstrump i Söderhavet :-)

KRAM