tisdag 30 maj 2017

Kvinnokalas!


Te- och kaffetermos, blommiga servetter, bubbelvatten och en liten smörgåstårta nerpackad.


 Igår var det sommaravslutning... mina fina vänner och jag tar en sommarpaus med våra träffar.
Vi fick en härlig solig och trevlig kväll nere vid vårt sommarbo.


Jag bjöd på en riktig krämig och tjock räkbomb på Hönökaka.


Sjön suger... jösses så bra det smakar när man sitter ute i kvällssolen och hör vattnet klucka.



Vi satt nere vid vårt sommarbo till efter nio. Tiden går fort när man har trevligt.

Tack för en fin kväll tillsammans!



Och en fin kväll till dig min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

18 kommentarer:

Mamma C sa...

Så trevlig och mysig sommaravslutning ni fick i ert sommarbo nere vi vattnet.
Kram Mamma C

anettan sa...

Så härligt det ser ut. Livskvalité. Kram Anette

Husbilen Tuzzen sa...

Vad mysigt ni har det nere vid vattnet.
Kram Helén

Razzy sa...

Det är något speciellt med vågor som kluckar. Kram Eva

Unknown sa...

Vad trevligt det ser ut och räktårtan ser mer än god ut.
Kram
Maria

Unknown sa...

Så mysigt! ☀️🌸💞
Kram Yvonne

Channal sa...

Ja, det blev en fin kväll!

KRAM

Channal sa...

Verkligen livskvalité! KRAM

Channal sa...

Tack! Vi hade det jättemysigt!

KRAM

Channal sa...

Visst är det Eva! Så rogivande.

KRAM

Channal sa...

Smakade mycket bra med räkor nere vid vattnet!

KRAM

Channal sa...

Ja, det var en mysig kväll. KRAM

Anne-Marie sa...

Ser både vackert och gott ut.
Du har det fint som bor så nära vatten.
Är det sista veckan nu inför sommarlovet?
Kram!

Annika sa...

SÅ fint!! OCH ert sommarbo lär ju bli riktigt härligt i sommar.
Underbart.
Ska på min svennefrulle om en stund, men vi avslutar också väldigt snart inför sommaren.
Fina bilder av en fin kväll du visar.
Kramar!!

Channal sa...

Nästa vecka slutar eleverna. Sen jobbar jag bara fyra dagar efter att de har slutat. Så snart så!

KRAM

Channal sa...

Tack! Då får ni också ha ett fint sommaravslut. Ha det trevligt!

KRAM

Anonym sa...

Du måste ju bo på ett av de vackraste ställen jag sett bland bloggarna.
Tänker på förra inlägget. Det är gudomligt, paradisiskt, förtjusande ......
Passar dej precis! :)

Ruth i Virginia

Channal sa...

Tack Ruth! Vi bor verkligen fint nära till havet, skärgården, skogen, sjöar och ängsmarker. Och nu är det som vackrast.

KRAM