tisdag 20 juni 2017

En stor dos av stan!

God kväll kära vänner!
Idag har vi hållit ett högt tempo och bockat av en massa ärenden. 
Perfekt svalt soligt väder för att fara runt Runt RUNT genom staden. 


Bl.a. hälsade vi på Lotta och lämnade in lite saker som hon har saknat.
Tog en sväng till mitt lilla barnbarn och hans föräldrar. Där hämtade vi vår borrmaskin som de hade lånat.



Hur kul är det att handla på Bauhaus?! Va Va Va! 
Mannen och jag tillbringade lång tid där som två yra höns.
Tog en liten selfiepaus... hahaha! Det tar längre tid än vad man tror att hitta och handla där.
Not My Cup of Tea.


Sen helt plötsligt blev vi jättehungriga... blodsockret sjööönk ordentligt!
Vi hamnade på Paolo Robertos restaurang Pane Fresco. TACK!


Fy fasiken vad italiensk mat är god! Bara så ni vet...



Hoppas även din dag har varit bra!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

10 kommentarer:

anettan sa...

Nä roligare butiker än Bauhaus finns ju. Det kan jag hålla med om 😃 Kram Anette

Channal sa...

Haha eller hur =)) Men fint och bra kommer det bli.

KRAM

Mamma C sa...

Håller med Anette om butik valet, men ibland måste man även besöka dessa.
Kram Mamma C

Channal sa...

Mannen brukar fixa det själv men idag var jag med. Kul när projektet blir klart.

KRAM

Anne-Marie sa...

Skönt att kunna vara aktiv och hinna med när det är behagliga temperaturer.
Här är det litet väl varmt just nu tycker jag.
Visst är italiensk mat god. :)
Kram!

Unknown sa...

Härligt med en "beta av dag". BAUHAUS - inte så kul, jag vet!
Kram
Maria

Razzy sa...

Bygghandlare är aldrig roliga att gå i även om man vet vad man ska ha så jag förstår dig.. Hoppas du har en underbar onsdag. Kram Eva

Channal sa...

Vi har soligt men det är svalt, 19 grader just nu. Är inne och pysslar och mannen fixar nere vid vårt sommarbo.

KRAM

Channal sa...

Välbehövliga dagar! Även en sådan dag idag fast hemma inomhus.

KRAM

Channal sa...

Bauhaus är så STORT! Går vilse! Finns knappt någon att fråga. De som handlar där ser ut som om de skulle jobba där. Föredrar de gamla små bygg- och järnhandlarna.

KRAM