söndag 23 juli 2017

Emmadagen... sol, sol och åter sol!

Grattis till alla Emmor och Emmys! Speciellt till mitt brorsbarn Emmy!
Ja, kära vänner vilken sommar!



Måsungarna nere vid vårt sommarbo har precis lärt sig flyga.


Idag fick vi glädjas att mannens yngsta gjorde oss sällskap! Alltid mysigt och trevligt.


En god macka med fetaost, oliver, örtkryddor, ägg och tomat slank snabbt ner till kaffet.


Soligt med friska vindar... och sjön suger!


Så mannen åkte till pizzerian...



Pizza Marinara, Quattro stagioni, salta bad och massor av sol.


Nöjda grabbar efter ett dopp i Bråviken.


Det blev ännu en heldag nere vid vårt smultronställe och än är inte dagen slut.
Fin kväll till dig min kära läsare!

Sommarkram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

10 kommentarer:

anettan sa...

Även om känner att jag trivs bra på min kammare tror jag ändå att jag befunnit mig i helt fel del av landet med tanke på vädret i alla fall. Ni ser däremot ut att ha det hur gott som helst.Kram Anette

Mamma C sa...

Lite blåsigt idag men sol och värmen överväger vädret i alla fall. Pizza= Mumsfilibabba
Kram Mamma C

Channal sa...

Såg på en nyhetssajt att vi ligger med på "Fem i Topp" på antalet soldagar denna sommar. Inte helt fel =)

KRAM

Channal sa...

Blåsten är skön... då kan jag ligga och pressa länge =)

KRAM

Anonym sa...

Underbara bilder - Sååå mycket sommar ...❤️
Ha dé forts riktigt skönt!

/Kram

Channal sa...

Tack! Desamma till dig!

KRAM

Blommiga Rutan sa...

Underbara sommarbilder!
Ja, visst har vi en riktigt härlig sommar. Nu är det bara att njuta för fulla muggar.

Sommarkramar till dig
Anncathrine

Channal sa...

Tack! Ja, nu njuter vi för fulla muggar!! KRAM

Från Glam till Damm sa...

Vad otroligt fint ni har det där i ert sommarbo! Och vilka fantastiska bilder vi får se därifrån, både här och på Instagram! De hör faktiskt hemma i någon slags heminredningstidning. Vad kul med en liten kudde med Dalahästar :-)

Kram och ha en fin dag!

Anneli

Channal sa...

Tack rara du! Visst är kudden fin. Har en matchande duk också :-)

KRAM