onsdag 16 augusti 2017

Hektisk vecka!

Förutom en hel del roliga saker också...


Just hemkommen från en trevlig kickoff för Kiladalens fyra skolor.


Kiladalen är en gudomligt vacker plats... tänk de barn som får växa upp här och få gå på en av våra fina skolor.



Jag tröttnar aldrig på min bilfärd till och från jobbet.
Här är det alldeles underbart att bara susa förbi eller stanna till och gå omkring o strosa med kameran.


Till jobbet hinner jag planera en hel del och på vägen hem varvar jag verkligen ner.




Annars så är det en rivstart på jobbet... men vilken glädje att gå runt i klassrummet och pyssla och göra fint.




Nu både det känns och börjar synas att hösten lurar runt knuten... men än har vi augusti här.
Ja, min kära läsare! Efter en lång dag och härlig kväll är dags att säga god natt!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

9 kommentarer:

Mamma C sa...

Verkligen en vacker väg till jobbet som du har.
Kram mamma c

Annika sa...

Så vackra bilder och vilken fröjd att åka till jobbet med den vyn. Kram Annika

Anonym sa...

Roligt att höra hur glad du är för att starta skolåret.
Vilken tjusig väg till jobbet! Är det ljungen som blommar så vackert?
Din klass an skatta sej lycklig över att ha dej som lärare, som är så
entusiasktisk att sätta i gång.

Ruth i Virginia

Channal sa...

Tack! Lika vacker idag! Så mycket Ljung som lyser i solen.

KRAM

Channal sa...

Tack! Tröttnar aldrig på gamla E4:an!

KRAM

Channal sa...

Tack Ruth! Jag älskar verkligen mitt jobb och jag känner att det kommer bli ett bra läsår. Ljungen är så vacker på berghällarna. Underbar lila färg.

KRAM

Channal sa...

TACK o KRAM

vaiybora sa...

so beautiful pictures and what a pleasure to go to work with that view. hug annika

หนังออนไลน์

sanpiseth40 sa...

This blog aware me about different programs which can become very useful for our friends and kids. Few websites provide combined courses and few of the are separately for single subject. Glad to get this
หนังเกาหลี