söndag 15 december 2019

Nu är tredje ljuset tänt...

Och vi har haft den gulligaste Lucian som nattgäst...



Ja, den här helgen har vi fått mysa med mormors lilla hjärta, Alma 15 månader.


Enorma bruna ögon... min ljuvliga lilla Skrållan. 
Hon är en toppenunge. Jag kan inte dölja min kärlek till henne.
Alma bubblar och pratar för fullt nu och hon har börjat säga sina första ord... det är så roligt.


Alma älskar att utforska världen runt omkring sig... hon går och klättrar överallt!
Hon förstår att det finns saker man får och inte får göra... hennes vilja är stark och hon testar vad som är okej!
Hahaha... ja, hon kan verkligen dela sina känslor med oss.



Det här var Alma för hela slanten... ha en skön söndagskväll min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)  

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken myshelg med lilla charmtrollet.
Kram Carin

Channal sa...

Verkligen jättemysigt! Saknar mitt lilla charmtroll❤️

KRAM

Ninnie sa...

Men ååå, vilken sötnos till Lucia!! Så ljuvligt att få vara med dessa små, eller hur?

Channal sa...

Tack! Det ljuvligaste som finns!

KRAM