söndag 19 januari 2020

Min helg...


Kära vänner! Hoppas ni haft en härlig helg... min har varit fylld av massa kärlek.
Ja, vi har haft en riktig myshelg tillsammans med lilla sötnosen Alma.



Och solen sken och talgoxen den kvittrade... en helg som heter duga!



Den här veckan som varit har Alma börjat på dagisinvänjning... mormors lilla hjärta.
Hon stortrivs och det har gått jättebra! Det är så skönt för det betyder mycket att känna sig trygg.


Igår mormors biff stroganoff och idag mormors köttbullar med potatismos. 
Maken och jag tog knaperstekt fläsk till potatismoset. Och hur GOTT är inte det!
Alma är så duktig på att äta själv... men visst hjälper mormor till lite också.





Jag är så glad för denna helg! Sköna promenader, god mat och massor av kärlek!
Skön söndagskväll till dig min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)  

6 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Men, men, men vilken söt flicka! Godaste god och man ser att hon har en varm själ. Så underbart! Och vad kul att ni fick rå om henne i helgen. Vackra bilder från naturen och vattnet! Visst är det härligt att ljuset är på väg tillbaka nu?

Stor kram och jag önskar dig en fin arbetsvecka!

Anneli

Channal sa...

Tack! Visst är det härligt att vi går mot ljusare tider. Detsamma till dig! Ha en fin vecka.

KRAM

Mamma C sa...

Vilken myshelg att få ta hand om lilla hjärtat.
Härligt när invänjningen på dagis går bra också och att de trivs.
Kram Carin

Channal sa...

Det känns jättebra att hon trivs på förskolan.

KRAM

Annika sa...

Så gullig hon är.
Och vad bra att invänjningen går bra, det vet man ju egentligen aldrig innan.
Skönt för alla parter.
Kramen!!

Channal sa...

Tack! Ja, det är verkligen skönt!

KRAM