fredag 23 februari 2024

Idag är det ingen vanlig dag♥


För det är min Lottas födelsedag!
Hipp Hipp Hurra! Puss och Grattis på din 29-årsdag!


Du har växt upp till en underbar kvinna med en stor portion humor och ett hjärta av guld💛✨ 

När svårigheter har prövat oss har vi sett vilket virke vi är gjorda av. 
Puss o Grattis till dig och grattis till mig som har dig! Älskar dig min Charlotta Anna Lovisa!



Idag, på hennes födelsedag har hon inte tid med oss.
Lotta är på NärCon i Linköping tillsammans med några kompisar.
Så hennes födelsedag blir garanterad lyckad! Jättekul!


Lotta är världens bästa moster! Frank och Alma älskar henne. 
Hon hjälper bl.a. till att hämta dem efter skolan och föris. 
En gång när jag skulle hämta Frank blev han så besviken att det inte var Lotta. 
Det tog jag som en komplimang för hennes skull. Det är så värdefullt att de har varandra!


Den här bilden tycker jag om! Lotta, Ida och mamma i Alcudia på Mallorca 2001. Fina minnen!

Allt gott till dig min kära läsare!
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)  

12 kommentarer:

Annika sa...

Stort grattis till den fina Lotta idag!
Så mysigt att hon är en sådan uppskattad och älskad monster för sina systerbarn. Stort!
Kul för Lotta att fira med Närcon idag.
Kramar!!

Ninnie sa...

Grattis till din fina dotter!
Så roligt att se alla bilder från hennes barndom, så lik dina barnbarn! Tänk vad tiden går...
Svårt att fatta!

Channal sa...

Hej Annika! TACK! Det är så värdefullt att de har varandra... winwin! Bättre födelsedag än NärCon kunde hon inte ha önskat sig.

Må gott och KRAM! Anna

Channal sa...

Hej Ninnie! TACK! Visst är det kul med gamla bilder! Älskar att sitta och titta i gamla fotoalbum.

Må gott och KRAM! Anna

Anonym sa...

Stort grattis till din härliga Charlotta Anna Lovisa! Så fina namn till en fin födelsedagstjej och roligt att se alla foton :D.
Vad fint att hon fick fira sin dag på bästa sätt och så har ni ännu ett kalas kvar när ni ses nästa gång... Trevlig helg! Kram, Annika

Channal sa...

Hej Annika! TACK! Pratade precis med Lotta och hon sitter på bussen nu på väg hem. Hon har haft en toppendag! Jättekul för henne. Kalaset blir på söndag.

Må gott och KRAM! Anna

Två Månadslöner sa...

Gratulerar!

Channal sa...

TACK!! Må gott och KRAM

Mamma C sa...

Stort grattis i efterskott till Lotta.
Vilken present att få åka till Linköping och vara med på ett NärCon event.
Ha en bra lördag.
Kram Carin

Anonym sa...

Hej Carin! TACK! Dagen blev lyckad för Lotta! Imorgon blir det kalas.

Må gott och KRAM

Från Glam till Damm sa...

Stort grattis till din fina, fina Lotta.

Jag har förstått att hon är en riktigt underbar lek-moster till Idas barn.

Så härliga bilder.

Hoppas hon hade det riktigt kul på NärCon i Linköping.

Varm kram!

Anneli

Anonym sa...

Hej Anneli! TACK! Bästa moster Lotta fick en toppendag! Allt blev lyckat, även firandet idag.

Må gott och KRAM