fredag 16 september 2011

En bra dag!

I natt sov jag i tio timmar! Så skönt! Natten innan blev det bara tre timmar.

Vi vet ingenting om framtiden. Det enda vi vet är vad som är här och nu. Därför måste vi leva i det och förstå att livet kanske inte blir alltid som vi tänkt oss. Vi ska vara tacksamma för varje stund vi har tillsammans. Jag har huvudet upp och fötterna ner, och jag kan se hur lyckligt lottad jag faktiskt är som har så många underbara personer nära mig och så himla mycket roliga saker jag har för mig. Min pappa blir väl omhändertagen på sjukhuset och min mamma är stark bredvid! Jag älskar mina barn, föräldrar och man så hjärtat värker...

Gårdagen är historia, morgondagen ett mysterium, dagen idag är en gåva!
Idag har vi haft skoljoggen!
Alla elever sprang 4 km och gav en slant till Barncancerfonden! Ett bra initiativ!
Tur med vädret hade vi också! Sol och blå himmel! En kanondag med glada ungar!
Och det är fredag också... TGIF!
Lotta ska fixa middagen =)
Hon ska bjuda på köttfärscrepes gratinerade med parmesan
och till det en liten sallad och ett glas rött till oss vuxna! Härligt!

2 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Så sanna ord som tyvärr glöms bort. Bra att bli påmind ibland.

Fina foton och vad mysigt att bli bjuden på god mat av en älskad dotter.

Jätte fin ny header,, höstig.

Kram

Yvonne - Frl. Klein sa...

Dear Channal,
the photos looks so great! With a little touch of autumn!
Have a nice weekend,
Yvonne