tisdag 15 augusti 2023

Heja Sverige!

Kära Vänner! Vilken fantastisk fotbollsresa vårt svenska lag har bjudit oss på! 


Fast jag gick all in i klädseln för att hylla Sverige i semifinalen så räckte det inte. SNYFT!


Jag i Sveriges landskapströja! Heja Sverige! Nu tar vi bronset på lördag!


Idag har det varit jättevarmt... en riktig åskvärme!
Just nu mullar det utanför... blixten... 1001, 1002, 1003, 1004, 1005... ca 6 km härifrån.



Jag förundras över mina orkideer... de är så vackra.
Kan bara sitta och titta på dem länge!



Imorgon kommer eleverna... ska bi jättekul! Vi får 53 nya åk.4:or.


Undrar hur vädret är ikväll på Skansen... sista sångstunden i soffan för denna sommar.
Ja, det är inte klokt. Vi är redan i mitten av augusti. Förstår inte att tiden går så fort!
Jag har ju inte hunnit att göra "Halvårskollen" än... och snart är det väl ett nytt år.


Må solen lysa på dig var du än är min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du är i landslagströjan och vilka otroligt vackra orkideer!
Lycka till på jobbet och Heja Sverige :D!!! Kram, Annika

Mamma C sa...

Ja, nu får vi hålla tummarna och heja fram tjejerna till bronset på lördag.
Så där räknar jag med när åskan är på G 😉😁.
Verkligen en fin blomsterprakt din orkidé.
Så spännande att hälsa alla de nya eleverna välkomna.
Vårt ena barnbarn börjar 4:an inne i Norrköping idag. De är några killar från hans gamla klass som börjar på samma skola med.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Annika! TACK! Fick en bra dag, kul att få träffa alla elever också. JA! På lördag gäller det! KRAM

Channal sa...

Hej Carin! JA!! På lördag gäller det! Blir tufft mot Australien. Spännande att börja fyran. Tryggt att ha några gamla klasskompisar med sig till den nya skolan. Lycka Till! Orkideerna de trivs hos mig! Kul! Inget regn idag, så skönt! KRAM