söndag 6 augusti 2023

Vilken festlig dag vi fick!


Kära vänner! Såg ni matchen? Vilken dramatik med straffar! 
Ja, vilken rysare. Nu blir nästa stopp kvartsfinal. Tjoho! Heja Sverige!


Under matchen slog jag in Idas födelsedagspresenter i vackert blommigt papper. 


En stor fin vävd linneduk, bästa läppstiftet från Sisley Paris och bästa rouget från Nars.
Sen det hon hade önskat sig... Pure Poison Dior edp. Jag hann även baka kärleksmums till kaffekalaset.


För idag har vi firat Idas 34-årsdag i förskott!
Hon fyller år på tisdag... då ska vi såklart ses igen.



Så här glad blev Alma när kusin Elvin kom!


Det var skönt att sitta på deras balkong fast det regnade lite lätt utanför.
Photo Smile... det är mina flickor det! Sötnosarna!




Grabbarna tyckte det smakade gott med tårta och en massa andra sötsaker!


Den här fina rektangulära kristallkronan fick Ida av sin pappa och hans fru. Verkligen jättefin!



Bästa presenten var nog kortet från Frank. Han hade ritat mammas stora idol Harry Potter.


-TACK för ett jättemysigt födelsedagskalas! 

Trevligt veckoslut, hoppas att du min kära läsare har haft en fin vecka!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Så fina presenter och Franks teckning slog såklart allt.
Ha en ny bra vecka.
Kram Carin

Anonym sa...

Hej Carin! Tack! Ja, den teckningen med Harry Potter var lite extra. KRAM

Från Glam till Damm sa...

Vilka fina presenter! Duken ser underbar ut. Kul när även den yngre generationen uppskattar dukar. Vi hade ju Mora väveri i byn Östnor som jag kommer ifrån och jag har så vackra vävda linnedukar med tillhörande servetter till därifrån. Skatter.

Så fint firande, och så hjärte-stolt du måste vara över så fina döttrar och barnbarn. Älskar bilden på Ida när hon går före med barnen vid sin sida från häromdagen då ni ni var på den grekiska restaurangen.

Ja, de svenska damerna är så duktiga!!! Vilka fantastiska förebilder får så många svenska flickor. Hörde på radio att så många unga flickor vill börja spela fotboll nu.

Ha en riktigt fin dag!

Varm kram,

Anneli

Channal sa...

Hej Anneli! Ja, vilka förebilder! Och de VANN över Japan! Tjoh!!

Tack! Vi ska båda vara stolta över våra döttrar. Mina barnbarn är livets efterrätt! KRAM