söndag 31 december 2023

✨123123✨

Kära Vänner! Årets sista dag! ✨123123✨ 

Var bara tvungen att skriva det! Ni som känner mig vet att jag gillar siffror! 

Hoppas att ni alla får en härlig Nyårsafton! 

 Själv ska jag tillbringa sista dagen här hemma tillsammans med maken. Älskar hemma!

 Jag vill önska er ett riktigt Gott Slut och ett ännu bättre Gott Nytt! 
 Så roligt att så många av er följt mig under flera år, det känns nästan som vi känner varandra! 
Lägg nu champagnen på kylning så ses vi nästa år!
 Ni är fantastiska, tack för att ni finns!

Med detta vill jag ännu en gång önska er ett riktigt Gott Nytt År och Skål!

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig)  

18 kommentarer:

Hannas krypin sa...

Gott Nytt År Anna!

Channal sa...

TACK Hanna! Detsamma till Dig! KRAM

Anonym sa...

Detsamma till dig Anna! (och vilken roligt datering det blev!)
Tack för ett trevligt bloggår som du både har skrivit så intressant om och visat med så många vackra bilder! En härlig stund att komma in här och få se en liten liten bit från en annan del av Sverige och i en annans medmänniskas liv.
Nu vill vi ha ett bra 2024 för oss alla och i hela världen!
Tack :)!
Kramar, Annika

Channal sa...

Hej Annika! TACK, blir glad av dina kommentarer ska du veta! Ja, nu vill vi verkligen ha ett bra 2024 för hela världen! KRAM

Tummelisa sa...

Gott Nytt År önskar jag dig/er! Kram Tummelisa

Channal sa...

TACK Tummelisa! Detsamma till Dig! KRAM

Ninnie sa...



Tack för din fina blogg Anna! Är så glad att få följa dig! Dina vackra bilder och din positivitet gör mig alltid glad!

Jag har ju följt dig länge, och visst känns det som att vi känner varandra väl trots att vi aldrig träffats. Men bloggvänner är ju också vänner, och betyder mycket!

Önskar dig en fin nyårsafton och
ett riktigt GOTT NYTT och LYCKLIGT ÅR!

Kram från Ninnie ❤️🌸❤️

Mamma C sa...

Halloj!
Oj, så kul med siffrorna 👍.
Här ska vi också fira hemma jag och gubben. Åta lite gott och bara mysa.
Visst är vi som en liten familj här i blogglandia och jag är så glad att jag hittade dig för flera år sedan.
Jag önskar dig/er ett gott slut nu och ett riktigt Gott Nytt År.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Ninnie! TACK! Detsamma till dig! Du vet att jag älskar dina bilder... så kul att vi fann varandra här! Visst känner vi varandra =)

Önskar dig detsamma, ett lyckligt 2024! KRAM

Channal sa...

Hej Carin! Visst är det kul och fantastiskt med blogglandia! Vi träffades ju för många år sedan på ICA Maxi! Vi är verkligen som en liten familj här! Detsamma till dig, ett lyckligt 2024! KRAM

Camilla sa...

Gott Nytt År!
Tack för en trevlig blogg!

Channal sa...

Hej Camilla! Tack! Detsamma till dig, Gott Nytt År! KRAM

Monica sa...

Gott Nytt År Anna och vi får hoppas på ett godare för hela vår värld!
Roligt att följa dig och se alla vackra bilder och alla aktiviteter. Vi firar lugnt hemma och det känns bra. Skönt bara när fyrverkerierna är över, i år för första gången känns de mer oroande än förr. Vi får hoppas på det bästa och att klokhet och förnuft ännu existerar i vårt land.

Anonym sa...

Gott nytt år.
Tack för alla trevliga inlägg.
Kram Anki

Från Glam till Damm sa...

Finaste Anna,

Gott Nytt År!

Tack för att du förgyller bloggvärlden.

Jag önskar dig ett nytt år fyllt till bredden av god hälsa, massor av livsenergi, kärlek och glädje.

Varm kram,

Anneli

Channal sa...

Hej Monica! Tack! Ja, nu får vi önska ett bättre år för hela världen! KRAM

Channal sa...

Hej Anki! Tack! Nu öppnar vi dörren för 2024... det lockar! KRAM

Channal sa...

Hej Anneli! Önskar dig detsamma fina du! Ett HAPPY Nytt År för oss båda och hela världen! KRAM