fredag 5 april 2024

Ännu ett födelsedagskalas!



Tussilago från april 2020. De lyser upp som små solar.


Kära vänner! I eftermiddags var vi i Linköping och firade vårt äldsta barnbarn. 
Theo fyller 11 år idag... den 5 april.

Hipp Hipp Hurra!

Av morfar och Anna fick Theo ett avancerat Lego av Frihetsgudinnan. 
Han har redan börjat att sätta ihop alla miljoner små Legobitar.


Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år. 
 Ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva ut i hundrade år. 
 Ett fyrfaldigt leve för Theo. Han leve! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!



De två yngsta kusinerna Enzo och Ella var med på 11-årskalaset och Theos lillasyster Luna såklart.
Tyvärr hade Inez och Lillys föräldrar blivit förkylda och Frank och Almas föräldrar jobbade och pluggade.
Men vi ses ju snart igen när maken fyller år. Då får vi hoppas att alla är friska.


Glömde min lilla kamera... så det blev bilder med mobilen.
Mobilen fick jag även använda till en jätterolig frågesport!
Theo hade gjort frågor på Kahoot. Oj vad vi alla spelade mot varandra. 
Jo, jag hamnade på prispallen! LER!
Tack för ett trevligt 11-årskalas!


Må solen lysa på dig min kära läsare var du än är!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

4 kommentarer:

Anna i Portugal sa...

Härligt med kalas! Och kul med frågesport. Tussilagon är verkligen underbart vacker och full med hopp om skönare väder. Håller på att läsa ikapp efter några dagars frånvaro från blogglandia :) Önskar dig en fin helg!

Mamma C sa...

Vilken avancerad legopjäs han fick i födelsedagspresent. Jag tycket det var svårt att få ihop de där småpaketen som man köpte ibland till barnen.
Ibland så blir det så att inte hela skaran kan samlas.
Tussilago är verkligen ett vårmärke.
Ha en fin lördag.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Anna! Visst är det kul med kalas och frågesport! Har precis gjort Melodikrysset. Imorgon ska jag åka till mitt tussilagoställe med kameran. Fin helg till dig med! KRAM

Channal sa...

Hej Carin! Verkligen avancerad. Från 16 år. Men Theo han kan! Lite trist för Theo att alla inte kunde komma. Vi får hoppas att vi alla ses snart igen när maken fyller år. Fin lördag till dig med. KRAM