söndag 6 oktober 2024

❤️🎉❤️9-årskalas❤️🎉❤️



Kära vänner! Idag har vi firat Frank som fyllde 9 år i fredags... Hipp Hipp Hurra❤️🎉


Maken han hamnade hos Alma och lästa högt ur en bok när hon satt och ritade.
Sen ville hon visa sina pärlade pärlplattor som hon fick av oss i födelsedagspresent.
Hon hade pärlat flera stycken jättefint!


Och Frank han ville visa oss sitt VR-headset som han hade fått i present!
Jag testade och det var riktigt läskigt, jag blev yr i huvudet. 
VR-headset tar spelandet till en helt ny nivå... det är som om man är inne i spelet!


Alla ville testa VR-spelet. Kusin Elvin var där och tyckte VR var kul! 
Elvin kom med sin mormor och morfar som är Fransk farmor och farfar.
Elvin hade ju varit med och firat Frank i fredags med kusinerna. Men han ville dit igen... mysigt!


Annars så var det bara vi, mor- och farföräldrar! 
Vi blev bjudna på ett riktigt kalasfika! Och en jättegod tårta som Fransk farmor såklart hade bakat.
Vilken tur att det fanns kvar av tårtan! För det var tredje gången den kom fram. 
Ja, här har det varit kalas i dagarna tre!






Såklart det blev lite sång och hurrarop... och ett ljus mitt på kanelbullen.


Här på bilden kan man se hur svullen jag är på min vänstersida efter tandutdragningen.


Fin utsikt från köksfönstret...
En underbar höstdag med hög luft och ljuvligt skönt i solen, +15°C.


Lite paketöppning blev det också såklart! Ett mysigt och lugnt firande!



En supernöjd nioåring men rätt så trötta föräldrar skulle jag tro med så många kalas. 

Trevlig söndag, hoppas att du min kära läsare har haft en fin helg!  
Kram till alla... Anna
(Alla bilder fotade av mig.)

Inga kommentarer: