tisdag 8 oktober 2024

Rosa oktober🎀


Det rosa bandet Ă€r den internationella symbolen för kampen mot bröstcancer. 
Bröstcancerförbundet sĂ€ljer bandet sedan 1994... sĂ„ det Ă€r 30-Ă„rsjubileum i Ă„r. 
Jag har köpt tvĂ„ rosa band och tvĂ„ rosa armband. 
Det har hÀnt otroligt mycket inom bröstcancerforskningen.
TÀnker pÄ mina tvÄ mostrar som fick bröstcancer...
 De dog i sextioĂ„rsĂ„ldern pĂ„ 70- och 80-talet... sĂ„ sorgligt!
Upprop: mammografi för Ă€ldre!! 
GĂ„ in och lĂ€s och skriv under HÄR!
PÄ min lediga mÄndag var jag hos min gamla kollega Sanna som har sadlat om till nagelterapeut.
Hon Ă€r sin egen och bestĂ€mmer sjĂ€lv hur mycket och nĂ€r hon ska jobba. 
Ett kreativt yrke som ocksÄ handlar om god service. Alltid roligt och underbart att fÄ komma till henne.
Sanna Àr jÀtteduktig, mycket proffsig och gör sÄ fina arbeten. Mina naglar blev mörkt vinröda.
Jag bad om att fĂ„ ett litet rosa🎀band pĂ„ min ringfingernagel och det fixade hon.


HĂ€r nedan stĂ„r NagelSanna vid sina vindruvsklasar... 
TvÄ stora lÄnghÄriga katter har hon ocksÄ... sÄ söta och fina.




De Ă€r alltid sĂ„ nyfikna nĂ€r jag kommer och ska göra mina naglar fina. Som tvĂ„ smĂ„ tigrar... 


🎀 Rosen New Dawn blommar Ă€nda in i oktober. đŸŽ€


SĂ„ vacker... som en marsipanros.


MÄ solen lysa pÄ dig min kÀra lÀsare var du Àn Àr!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

Inga kommentarer: