fredag 4 oktober 2024

Puss och Grattis Frank 9 år❤️🎉

Idag är det inte bara kanelbullens dag utan det är även vår finaste, lekfulla, roliga,
kloka, glada, fantasifulla, konstnärliga, naturintresserade Franks födelsedag! 


Mormors stora hjärta! Har svårt att förstå att du redan är nio år och går i tredje klass.
Vi älskar dig! Pusspuss❤️🎉


Idag på självaste födelsedagen blir det kusinkalas med grabbgänget. Pizza står på menyn.
Imorgon blir det kompiskalas och på söndag får vi, mor- och farföräldrar komma och fira Frank! 

Ja, nioårskalas i dagarna TRE!



I paketen till Frank från oss gömmer sig en bra bok, Spökbyrån - Fallet med den grymma leken
cernitlera som han älskar att pyssla med och en påse kanelbullar.



Idag är jag hemma efter ingreppet igår hos käkkirurgen... blir ingen kanelbulle för mig.
Känner mig rejält mörbultad. Blir Alvedon, Ipren och flytande föda... suck och stön! Trist, men det går!


Må solen lysa på dig min kära läsare var du än är!

Trevlig helg och kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

1 kommentar:

Hallon o Blåbär sa...

Hej!
Tänka att fira sin 9-års dag i dagarna 3. Grattis till Frank.
Fina presenter han önskat sig. Cernitlera gillade jag att pyssla med förr.
Ha en fin och bra fredag så gott det går.
Kram Carin