torsdag 29 maj 2014

Finbesök i Linköping!


 Idag träffade jag lille Theo som är på Sverigebesök med sin mamma och pappa.
De bor hos Theos mormor i Linköping... så det blev en sväng dit!
Theos morbröder var också där! Solen var på gott humör... +20 grader!


Vi tog en liten promenad genom Lektorshagen men det var roligast i lekparken!
Där åkte Theo rutschkana, spelade basket och bakade sandkakor... så kul!


Theo har hunnit bli 13 1/2 månad... han rultar omkring och är mest glad! Så himla mysigt att få träffa honom.


Hoppas det är lika strålande och fint väder på lördag! För då kommer allihopa hem till oss!


En liten blomma bakom örat... så sött!

Önskar dig en skön kväll!

Kram till alla... Anna
(bilder fotad av mig)

28 kommentarer:

Lena sa...

Ojoj, en sån sötnos! Kan bara föreställa mig hur det känns när det dyker upp ett litet barnbarn. Ha det så trevligt imorgon.

Kram Lena

anettan sa...

Vilken liten goding. Förstår att din dag har varit kanon. Kram Anette

Livskraft sa...

Vilken liten sötnos, mysigt att få spendera några timmar med honom förstår jag.
Kram fina.

Bara Sara sa...

Söt kille!! När jag pluggade bodde jag så jag cyklade i Lektorshagen för att komma till universitetet från min lägenhet. Minnen alltså!! Kram Sara

Channal sa...

Blir lite speciellt när de bor så långt bort och man bara får träffas några gånger om året! Mysigt är det!

KRAM!!

Channal sa...

En kanondag :-) Efter besöket åkte vi och storhandlade på Ica Maxi!

KRAM!!

Channal sa...

Jättemysigt och han är alltid så glad och go!

KRAM!!

Channal sa...

En fin liten skog! Minns att vi var där några gånger när jag läste på Lärarhögskolan i Linköping.

KRAM!!

Annika sa...

SÅ gullig!! OCH roligt för er alla att träffas!
Ha nu en jättefin helg, fina Anna.
Kramar från mig!

Channal sa...

Jättekul att träffas alla imorgon! Fin helg till dig också med bal och allt!

KRAM!!

Charlie sa ... sa...

Vilken sötnos!! Theo….en guldklimp och så stor han blivit!

Raraste, underbara du! TACK för dina ord som får mitt hjärta att ta extra skutt. Jag blir varm inombords och så glad att du inte glömmer bort mig när jag inte alltid hinner med bloggen.

Ha en härlig helg med familjen!

Puss o Kram!

Channal sa...

Han har blivit en riktig stor guldklimp!

Du har haft det underbart och jag är glad att du är tillbaks!

KRAM!!

Bakom dörr nr. 11 sa...

Vilken liten goding, så söt :)
Trevlig kväll.
Kram Pia

Channal sa...

Imorgon kommer han hit!
Trevlig kväll! KRAM!!

Hanna sa...

Vilken härlig dag!

Channal sa...

Hoppas på en ännu härligare dag idag! Solen skiner och alla kommer snart hit!

KRAM!!

Life´s Silverlining and I sa...

så himla söt! Hoppas ni fick en trevlig lördag med fint väder. Här regnade det tyvärr men idag är det fint. Kram Pernilla

Mittgodastefinaste sa...

Viken godbit! Idag har vi sol här också!

Önskar dig en fin söndag! Kram Jenny

Home2tiny sa...

Sötaste lilla charmtrollet. Hoppas ni har haft en underbar helg tillsammans. Kramisar Tina

Blommiga Rutan sa...

Godkväll!

Åhhhh, han är verkligen en riktig liten sötnos , ser så himla charmig ut!
Tycker om namnet också , jättefint!
Kramar Anmcathrine

Channal sa...

Hej! Här slapp vi regn! Solsken och massor av mys!

KRAM!!

Channal sa...

Solen har varit snäll mot oss!

KRAM!!

Channal sa...

Den blev underbar! Du har också haft det kul har jag sett på Insta!

KRAM!!

Channal sa...

Theo är supermysig!! Bor alldeles för långt bort!

KRAM!!

Mamma C sa...

Vilket litet charmtroll. Hoppas ni fick en superhärlig lördag också.
Kram mamma C

Channal sa...

Tack! Vi fick en fantastisk lördag och söndag!

KRAM!!

Annika sa...

Vilken sötnos, så klart att han var i centrum tills han slocknade. Vilken härlig helg ni haft. Förstår att det är svårt att samla alla vid samma tillfälle. Ha en fin måndagkväll. Kram Annika

Channal sa...

Nästa gång i augusti hoppas jag alla kan samlas!

KRAM!!