mÄndag 12 augusti 2019

Södermanland CountyđŸŒ»đŸ’›


Hej alla vackra sjĂ€lar! Nej, jag Ă€r inte i Toscana. 
Jag Àr i Kiladalen. Kyrkan som anas bakom trÀden Àr Lunda kyrka i JönÄker.
Precis dĂ€r ligger skolan som jag jobbade pĂ„ i 15 mĂ„nader. 






Kiladalen ligger otroligt vackert. Det gĂ„r inte att bara köra förbi ett sĂ„dant enastĂ„ende solrosfĂ€ltđŸŒ»


Första arbetsdagen avklarad! KÀnns jÀttebra förutom att jag avslutade dagen med att stuka foten!
Tur jag har min egen husdoktor. Maken har lindat den och jag har foten i höglÀge.
MĂ„ solen lysa pĂ„ dig var du Ă€n Ă€r min kĂ€ra lĂ€saređŸŒ»
Kram till alla... Anna
💛
(bilder fotade av mig)

6 kommentarer:

Ninnie sa...

Men ÅH! SĂ„ fint!!!
Men sÄ trÄkigt med den stukade foten...vet hur ont det kan göra. Hoppas det blir bÀttre snart!

Mamma C sa...

Bra att ha en huslÀkare :-)
Vilket fÀlt med bara en massa vackra solrosor.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Foten Àr ok men svullen! Visst Àr det vackert med solrosor!

KRAM

Channal sa...

Det Àr kanon!
SĂ„ vackert med alla solrosor!

KRAM

Ă„se sa...

men Äh sÄ vackert, det klÀr dig att sitta dÀr mitt i havet av solrosor. krya pÄ den onda foten . Kram Äse

Channal sa...

Tack! Foten Àr nÀstan helt ok idag!

KRAM