fredag 13 augusti 2010

Du är min man!

Min man gör mig varm...

När han direkt förlorar ungefär 75 % av sin hjärnkapacitet när jag smeker hans ben under bordet på en restaurang...

Det gulliga förutsägbara sätt som han erbjuder sig att fixa mitt hus, klippa gräset och ge mig fotmassage...

När han drar handen genom mitt hår och säger att han inte kan förstå att det kan vara så mjukt och tjockt...

Sättet när han tar av sig tröjor och skjortor, som skiljer sig från en kvinnas sätt att göra det - män drar dem över huvudet och vränger sedan av sig den utan att försöka se sexig ut (fast det är just det L gör)!!!

Att han hur lätt som helst kan få mig på bra humör genom att titta på mig med hundögon tills jag börjar dra på munnen...

När hans famn blir skön när vi dansar tätt intill...

Den otroligt sköna känslan när han kysser mig i nacken...

Den där djupa rösten han har på morgonen...

Blicken när han ska förföra mig...

Kyssen det slår gnistor om...

De roliga sms´n till mobilen...

Hur otroligt gullig han ser ut med ansiktet fullt av raklödder...

Sättet han ser ut på när han kliver ut ur duschen med en handduk slarvigt knuten runt höfterna...

Den sträva, men ändå mjuka, känslan hans kind har när den är helt nyrakad...

Det där stygga nypet i rumpan jag ibland får när jag vänder mig om för att gå iväg från honom...

När han skämmer bort mig med presenter och överraskningar...

När Min hand känns liten inuti hans...

mmmmm... min man passar bra på helvägg i N.Y City! Längtar dit!

(alla foton o kollage av mig)

dagens soundtrack... DU ÄR MIN MAN!

Inga kommentarer: